
Reżyser Destiny 2 omawia zmiany przed czwartym rokiem gry
Jasne Engramy nie są już dostępne do kupienia, legendarny sprzęt, aby uzyskać korek infuzyjny.
Reżyser filmu Destiny 2, Luke Smith, opublikował nowy post na blogu o stanie gry i poinformował o zmianach w strzelance Bungie, która zmierza do czwartego roku.
Nikt realistycznie nie spodziewał się Destiny 3 we wrześniu, miesiąca, w którym regularnie pojawiają się duże wydania Destiny. Ale na najnowszym blogu Smith’s Director’s Cut jest kilka wzmianek o Destiny 2 Year 4, ponieważ programista jest już na etapie planowania.
Smith powiedział, że przyszłe sezony Destiny 2 będą miały mniej „FOMO”, gdy Bungie czerpie radość ze swojego rozwoju i zasobów, od działań, które znikają po zakończeniu sezonu, oraz do ulepszeń ewoluujących w podstawową grę.
„To, o czym teraz rozmawiamy – i które jest wystarczająco wcześnie, aby wszystko mogło się jeszcze zmienić – to sposób, w jaki koncentrujemy nasze wysiłki wokół Seasons z punktu widzenia rozwoju” – pisał Smith – jednocześnie starając się stworzyć momenty, które tworzą wspomnienia, CZYLI TAKŻE równoważenie ilości „lęku przed utratą”. Jest to trudna równowaga, ponieważ elementy te nie łączą się ze sobą dobrze, aw wielu przypadkach działają przeciwko sobie ”.
Tegoroczne sezony (w Destiny 2 Year 3) mają za dużo FOMO, przyznał Smith, co Bungie pracuje nad naprawą.
„Mówimy o odejściu od tworzenia prywatnych działań dostosowanych do sezonu i zamiast tego poświęcamy ten czas i wysiłek na tworzenie motywów, które nie są reprezentowane jedynie przez imprezę imprezową, która zniknie, ale raczej nałożenie tych sezonowych motywów na więcej gra – dodał Smith.
Rozgrywka
„Kontynuując ewolucję narracji świata, moglibyśmy więcej inwestować w zmieniający się świat naszych przestrzeni publicznych i podejmować dalsze wysiłki, aby rozwinąć podstawową działalność Destiny 2”.
Jednocześnie Smith przyznał, że Destiny 2 może rosnąć tylko tak duże. To już powiedział Bungie – przyznanie, że gra nie stanie się monolitem wielkości World of Warcraft, zawierającym każdą planetę i księżyc w Układzie Słonecznym.
Jedną z dużych zmian, która to ilustruje, jest ogromna legendarna pula łupów, którą można ulepszyć do obecnego maksymalnego poziomu mocy w grze. Stało się to zbyt dużym obciążeniem, aby je utrzymać, dlatego broń legendarna będzie miała w przyszłości długość życia, jak długo mogą pozostawać aktualne. (W tej chwili nie bierze się pod uwagę broni egzotycznej).
Recenzja gry
„Najprostsza wersja tego, jak to będzie działać: legendarna broń będzie miała ustalone wartości określające, jak wysoko można ją podać” – sugerował Smith. „Wartości te będą rzutować na żywotność broni w końcowej fazie gry i uważamy, że żywotność wynosi od 9 do 15 miesięcy”.
Począwszy od nadchodzącego sezonu 10, Destiny 2 usunie jasne Engramy w stylu ślepego pudełka jako przedmioty do kupienia ze sklepu Eververse w grze – pozytywna zmiana.