Witamy w świecie gier online
Gra online to gra wideo, w którą gra się częściowo lub głównie przez Internet lub inną dostępną sieć komputerową. & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Witamy w świecie gier online
Gra online to gra wideo, w którą gra się częściowo lub głównie przez Internet lub inną dostępną sieć komputerową. & nbsp; & nbsp; & nbsp;

-
- By borysgamespl
- 60 min
Assassin’s Creed Gold
Niewidomy bohater Assassin’s Creed Gold zapewnia idealną formułę do dramatu audio Assassin’s Creed nie jest obca innym formom opowiadania historii, ale wśród półek z książkami, […]
Niewidomy bohater Assassin’s Creed Gold zapewnia idealną formułę do dramatu audio
Assassin’s Creed nie jest obca innym formom opowiadania historii, ale wśród półek z książkami, stosów powieści graficznych i samotnego Blu-ray z filmu Michaela Fassbendera nie ma czegoś takiego jak Assassin’s Creed Gold. Ośmioczęściowy dramat audio stworzony i wydany przez Audible, Gold to przyjemna mieszanka zwykłych historycznych shenaniganów z serii gier wideo – to uczucie, że mieszasz się z kluczowymi postaciami historycznymi – za sprawą hollywoodzkiego talentu, który pomaga ci w tym.
A przynajmniej tak słyszymy
Seria audio Assassin’s Creed Gold
Wyłącznie dla: Audible
Dostępność: już dostępna
Gwiaździsta obsada Golda obejmuje Star Wars: Rogue One Riz Ahmed i Buffy the Vampire Slayer Anthony Head, którzy odpowiednio ukradli serial jako ślepy zabójca Omar Khalid i kochający jabłka naukowiec Sir Issac Newton. Obaj wspólnie walczą z podrabiającym spiskiem, który pozostawia po sobie ślad ciał. Tymczasem w dzisiejszej historii Gold potomek Khalida, Aliyah Kahn (Tamara Lawrence z No Offence) – działa jako jego bohater, wspomagany przez znane twarze zabójcy, takie jak mocny serial Shaun Hastings (zawsze obecny Danny Wallace).
rozgrywka
Historia zaczyna się w znany sposób – Kahn zostaje złapana przez osoby zajmujące się zabójcami, dzięki czemu jej genetyczne wspomnienia można eksplorować za pośrednictwem Animusa. Kahn, kochający pokera oszust ze złotym sercem, jest tak rozwiniętym współczesnym bohaterem, jak kiedykolwiek Assassin’s Creed. Oczywiście nie mówi to zbyt wiele, ale słyszymy wystarczająco dużo o jej życiu w trakcie podróży do przeszłości i wokół nich, że równowaga pomiędzy obecnymi i historycznymi historiami jest większa niż od dłuższego czasu. Istnieją również podobieństwa do jej doświadczeń, niejako – ona jest ofiarą niedawnej bańki kryptowalutowej, podczas gdy jej przodek pomaga Newtonowi zbadać spisek mający na celu destabilizację brytyjskiej gospodarki za pomocą fałszywych monet. A jej refleksje na temat rasizmu, na którym Khalid stawiał czoła w przeszłości, jako dziś kolorowa osoba, są dobrze obserwowane.
Jak zawsze w Assassin’s Creed, w historycznej części opowieści naprawdę leży zabawa. Gdy Kahn po raz pierwszy wchodzi do Animusa, by odwiedzić wspomnienia przodka, jest oszołomiona faktem, że nic nie widzi – dopóki nie dowie się, że Omar Khalid był ślepy. Tak więc z perspektywy tylko audio Khan słyszy przeszłość – świadomą decyzję autora Anthony’ego Del Col’a dla tej serii Audible. Pomysł ten nigdy nie jest odgrywany jako sztuczka – zamiast tego ślepota Khalida czyni jego umiejętności jako Zabójcy tym bardziej imponujące, efekty dźwiękowe w dramatyzacji tej serii są tym ważniejsze, że reprezentują sposób, w jaki jego zmysły o wysokim zabójcy wykrywają otaczający świat mu.
Khalid, zabójca, został wysłany, aby pilnować łatwo rozpraszającego się Newtona i upewnić się, że wykorzenił źródło epidemii podrabiania w Anglii. Spokojne, pewne dźwięki Riza Ahmeda jako Khalid są idealną folią dla ekscytującego, ekscentrycznego Newtona Antony’ego Heada – postaci, której warstwy mogą stopniowo się rozwijać w miarę postępu serii, a zwłaszcza po jego bliskim związku z matematykiem Nicolasem Fatio de Duillier jest wprowadzony później. Chociaż Newton może nie jest tak dobrze znany, jak niektóre inne postacie Assassin’s Creed, jego wizerunek tutaj jest uprzejmą – choć upartą i lekko mizantropijną – postacią o dobrej strukturze.
More related stories

-
- By borysgamespl
- 33 min
Wydarzenie na żywo MineCon
Mojang ożywia stary format wydarzeń na żywo MineCon na tegoroczny Minecraft Festival Odbywa się na Florydzie we wrześniu. Po trzech latach pokazów na żywo Mojang […]
Mojang ożywia stary format wydarzeń na żywo MineCon na tegoroczny Minecraft Festival
Odbywa się na Florydzie we wrześniu.
Po trzech latach pokazów na żywo Mojang odradza swój stary format wydarzeń na żywo MineCon i coroczne obchody Minecraft wraca do prawdziwego świata jako Festiwal Minecraft.
Podobnie jak w przypadku wydarzenia MineCon w Minecraft, które odbyło się w latach 2010–2016, zanim jego transmisja na żywo MineCon Earth przejęła w następnym roku, Minecraft Festival będzie sporą imprezą na żywo, tym razem otwartą dla „tysięcy” posiadaczy biletów.
Minecraft Festival, organizowany przez spółkę macierzystą Eurogamer ReedPOP, odbędzie się w dniach 25-27 września w Orange County Convention Center na Florydzie, a Mojang nazywa to „świętowaniem epickiej przygody, którą wszyscy dzieliliśmy przez ostatnie 10 lat lata ”. Obiecuje interaktywne wystawy, konkurencyjne turnieje i rozrywkę na żywo, a także panele i możliwość spotkania twórców treści i zespołu programistów Minecraft.
Poziomy biletów na Minecraft Festival
Uczestnicy będą musieli zapłacić pomiędzy 60 a 300 USD w zależności od wybranego rodzaju biletu. Obejmują one od jednodniowych biletów w niskiej cenie, do trzydniowego biletu w cenie 165 USD i trzydniowego „pakietu diamentowego” kosztującego pełną moc. Wszystkie poziomy biletów dają dostęp do hali wystawowej i paneli, z droższymi biletami, w tym takimi jak wczesny dostęp do wydarzeń i ekskluzywne towary, jak opisano w ogłoszeniu Mojanga.
rozgrywka
Osoby, które nie będą w stanie wziąć udziału, będą miały na co czekać trzydniowe wydarzenie; Minecraft Festival będzie zawierał wydarzenie na żywo Minecraft Live (formalnie Minecraft Earth) z poprzednich lat, podczas gdy ci, którzy dostroili się do domu, zostali obiecani „epickie ogłoszenia, porywające emocje i głębokie zanurzenie w przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Minecraft”.
Bilety na Minecraft Festival będą dostępne w sprzedaży od 6 marca o 17 w Wielkiej Brytanii.
More related stories

-
- By borysgamespl
- 30 min
Borderlands 3
Gearbox mówi, że Borderlands 3 pojawi się na Steamie w marcu, ujawnia drugą płatną historię DLC Broń, miłość i macki w przyszłym miesiącu. Borderlands 3 […]
Gearbox mówi, że Borderlands 3 pojawi się na Steamie w marcu, ujawnia drugą płatną historię DLC
Broń, miłość i macki w przyszłym miesiącu.
Borderlands 3 pożegna się z wyłącznością Epic Games Store na PC, a przywitaj się ze Steamem 13 marca, a po nim dwa tygodnie później drugi płatny odcinek DLC, Guns, Love i Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock, dwa tygodnie później 26 marca.
Taktyka gry
Według Gearbox, cross-play będzie obsługiwany przez Steam, a Epic Store pojawi się 13 marca, co oznacza, że wszyscy gracze Borderlands 3 na PC mogą nokautować w tej samej puli kojarzeń. Niestety, wciąż nie ma aktualizacji wzajemnej rozgrywki między różnymi platformami – na PC, PlayStation 4 i Xbox One – funkcja, którą, jak stwierdził Randy Pitchford, CEO Gearbox, pojawi się „jak najszybciej po uruchomieniu … na tylu platformach, co możliwy”.
Po wydaniu Steam przez Borderlands 3 Gearbox wznowi harmonogram zawartości po premierze, która do tej pory obejmowała bezpłatne wydarzenia o ograniczonym czasie, takie jak Bloody Harvest, oraz pierwszy płatny odcinek DLC Moxxi Heist of the Handsome Jackpot.
rozgrywka
Płatne DLC numer 2 – zatytułowane Guns, Love i Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock – trafia na wszystkie platformy 26 marca. Akcja gry osadzona jest na lodowej planecie Xylourgos i stawia graczy przeciwko armii horrorów Lovecraftów, które grożą zrujnowaniem wielkiego dnia ślubu Sir Hammerlocka i Wainwrighta Jakobsa. W przyczepce powyżej jest trochę złośliwości.
W kwietniu nastąpi aktualizacja Mayhem 2.0 gry Borderlands 3 – która zawiera ponad 25 nowych modyfikatorów, od trybu wielkiej głowy do The Floor is Lava – a także inne bezpłatne, ograniczone czasowo wydarzenie, Zemsta karteli. Tymczasem May obiecuje nowe Takedown w stylu Eridian i wyzwanie nowych bossów.

-
- By borysgamespl
- 96 min
Recenzja wiaduktu – niezwykle trudna gra o jeździe po skałach
Recenzja wiaduktu – niezwykle trudna gra o jeździe po skałach Ten hardcorowy symulator jazdy terenowej jest skoncentrowany i fascynujący, ale tylko trochę zbyt surowy dla […]
Recenzja wiaduktu – niezwykle trudna gra o jeździe po skałach
Ten hardcorowy symulator jazdy terenowej jest skoncentrowany i fascynujący, ale tylko trochę zbyt surowy dla własnego dobra.
Trudno sobie wyobrazić, że nazwa gry wideo jest znacznie bardziej błędna niż tutaj. Łącząc ze sobą dwa mało dynamiczne słowa, twórcy Overpass natknęli się – przypadkowo, mam nadzieję, na synonim mostu na autostradzie. Prócz brzmienia irytująco użytecznego, nic nie może być mniej odpowiednie dla realistycznej gry terenowej, która polega na poruszaniu się w trudnym terenie.
Recenzja wiaduktu
Twórca: Zordix
Wydawca: Bigben Interactive
Platforma: Recenzja na Xbox One
Dostępność: już dostępna na PC (Epic), PS4 i Xbox One. Od 12 marca na Switch.
Sama gra ma jednak coś do zrobienia. Jak ostatnio zauważył Donlan, ma więcej wspólnego ze Spintires lub Lonely Mountains: Downhill – a nawet z wędrówką po Death Stranding – niż z, powiedzmy, Dirt Rally lub MX vs. ATV. Tak, jest to gra o sporcie motorowym, oparta na prawdziwym sporcie motorowym, i tak, gra się z czasem. Ale nie chodzi o wyścigi. Chodzi o poszukiwanie trasy, rozwiązywanie problemów, czytanie ziemi.
W grze Overpass podejmujesz próby czasowe na trasach z przeszkodami lub wspinaczkach górskich za sterami lekkiego buggy lub quada. Poruszasz się po zatopionych rurach betonowych, stosach kłód, tartaczach, pokrytych błotem zboczach i piaskach poszarpanej skały. Sterowanie jest proste – pojazdy te mają tylko jeden bieg do przodu i bieg wsteczny, a także hamulec i hamulec ręczny – chociaż jest kilka niuansów. Na quadach możesz pochylić kierowcę prawym drążkiem, aby zarządzać rozkładem masy, podczas gdy większość pojazdów może włączyć blokadę mechanizmu różnicowego, która pomaga zmniejszyć obroty koła, ale znacznie zmniejsza jego promień skrętu. Rozsądne użycie tych narzędzi musi być złożone w bardzo ostrożny styl gry, który polega na zarządzaniu pędem – nie za szybko na przeszkody, nie za wolno, aby wykonać następne podejście – i bardzo, bardzo ostrożnie wybierając trasę i kąt podejścia. Jedno koło na raz, jak mówi narrator samouczka w swoim uspokajającym akcentie Kentucky w domu.
Trudno, w absorbujący, w większości przyjemny sposób. Symulacja fizyki jest dość przekonująca, ale nie możesz jechać przy siedzeniu spodni. Musisz zaangażować swój mózg i myśleć z wyprzedzeniem, nie tylko o tym, jak wejść do następnej sekcji, ale co to oznacza dla twojego kąta wyjścia, gdzie może być brzydki camber, który mógłby cię przewrócić, mniej miejsca na zwiększenie prędkości do wspinaczki lub niewygodnie umieszczona półka skalna.
To naprawdę cała gra i to wystarczy. Trasy są naturalistyczne, gęsto zaprojektowane i naprawdę trudne – zwłaszcza przerażające, porywające wspinaczki. Teoretycznie ta gra powinna być bardziej dostępna niż jej najbliższy kuzyn Spintires: Mudrunner, ponieważ chodzi o bicie zegara przez cały czas w zwinnym wyścigowym buggy, a nie załatwianie spraw w przestarzałych radzieckich pojazdach ciężarowych. Ale nerdy Spintires i podejście piaskownicy dają mu atrakcyjną wartość nowości i usprawiedliwiają jej szorstkość. Wiadukt jest czysty, rozebrany do gołego metalu, i jest to bezlitosny sposób.
rozgrywka
Deweloper Zordix wiele osiągnął przy niewielkim budżecie – zwłaszcza w przypadku wydania pełnej ceny – ale przeoczył kilka ważnych sztuczek. Brakuje sensorycznej informacji zwrotnej, która pomogłaby ci poczuć się jak na kursie: brak dudnienia kontrolera i wyjątkowo skromny dźwięk, który stanowi zaledwie jedną zgrzytliwą nutę wyczerpania. Kamera stała się niezwykle frustrująca, ponieważ nie ma sposobu, aby rozejrzeć się po ciasnych zakrętach lub dowiedzieć się, co znajduje się z boku lub za pojazdem – przestępcze pominięcie w grze tak skoncentrowanej na najbliższym otoczeniu.
Co najgorsze, nie ma opcji darmowej gry ani ćwiczeń, nie ma mowy o graniu bez licznika czasu na ekranie. Jedną z najmądrzejszych rzeczy na temat zeszłorocznej genialnej gry o kolarstwie górskim Lonely Mountains: Downhill było to, że pierwszy raz biegałeś na każdym kursie zawsze w wolnym czasie: mogłeś odkrywać i uczyć się przed ponownym próbowaniem idealnego biegu lub szybkiego czasu. Samo wymyślenie, jak dojść do końca jednego z kursów Overpass, jest osiągnięciem, ale najlepszym sposobem na rozpoczęcie tego jest eksperymentowanie, a to oznacza marnowanie cennych sekund na awarie i restartowanie.
Jest to szczególnie trudne w trybie kariery, w którym uszkodzenia pojazdu utrzymują się między rundami i muszą zostać naprawione za pomocą gotówki lub pomijając rundę, podczas gdy przeciwnicy zdobywają więcej punktów – gotówka i punkty, które kosztują cię stracone sekundy . Uwielbiam ten pomysł i odkrywam niezwykłą strukturę rozgałęzień w trybie kariery, ale bez rund treningowych jest to po prostu zbyt karalne. Lepiej najpierw zapoznać się z kursami w innych trybach gry: szybkie wyścigi, niestandardowe
wydarzenia i tryb dla wielu graczy, w którym ścigasz się, by pokonać ducha przeciwnika w Internecie, na podzielonym ekranie lub przechodząc przez pad.
Szanuję zaangażowanie Overpass w uczciwe przedstawienie tej wymagającej dyscypliny sportów motorowych i lubię każdą grę, która wymaga ode mnie przetestowania się na tle krajobrazu – zawsze najbardziej urzekającego wśród wrogów. Wyobrażam sobie, że fani prawdziwego sportu będą zachwyceni. Overpass istnieje. Ale jest to dla mnie zbyt surowy wstęp, brakuje mi tylko kilku funkcji i drobnego dopracowania, które mogłyby sprawić, że stał się naprawdę atrakcyjnym osobliwością.